• Banii tai
  • Televizorul inteligent devine canal de vânzări

Televizorul inteligent devine canal de vânzări

Televizoarele "smart" vor oferi destul de repede reclame personalizate, independente de cele furnizate în pauzele publicitare ale emisiunilor fiecărui canal.

“Samsung va începe să afişeze reclame pe televizoarele smart vândute în Europa. Posesorii de smart TV-uri, inclusiv din România, vor observa în curând că meniul principal al televizorului va conţine, pe lângă funcţiile obişnuite, diverse reclame. Aceeaşi mutare, deloc populară, a fost făcută de Samsung în Statele Unite începând cu luna iunie a anului trecut”, aflăm de aici.

Este evident, primul pas. Umatorul este să apară reclama personalizată după modelul Google, Facebook, etc. În funcţie de preferinţele sugerate de paginile accesate de utilizatori, televizorul inteligent îţi serveşte prompt reclame contextualizate-ai căutat papuci de plajă, vei vedea reclame la papuci de plajă când pui mâna pe telecomandă să schimbi canalele sau cauţi prin meniu vreo aplicaţie.

Dar asta nu e tot. Conexiunea la internet face posibilă supravegherea utilizatorului aşa cum se întâmplă în cazul smartphoneurilor care pot fi detectate cu uşurinţă. Ieşi pe stradă cu telefonul în buzunar iar acesta se transformă în microfon, intri în casă şi deschizi televizorul iar aparatul  devine cameră de luat vederi...Big Brother în toată regulă.

Până la urmă, agasaţi de potenţialele intruziuni în viaţa privată, consumatorii vor redescoperi farmecul televizorului “limitat” (banalul HD)  şi pe cel al telefonului “cu butoane”. În definitiv, navigatul pe net din telecomanda televizorului e obositor şi absolut nepractic, exceptând canalul You Tube, care poate fi însă accesat şi cu alte dispozitive (vezi chromecast-urile) ataşate unor televizoare non-smart.

citește mai departe

Încearcă și: